کد خبر:5397
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان: تقویت تعلق سازمانی هدف اصلی قرارگاه فرهنگی ترویجی است

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: هدف اصلی قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری، تعلق سازمانی است. قاسم ملکدار امروز پنج‌شنبه بیست‌ویکم مهرماه در نشست مدیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری سمنان با تاکید بر ضرورت اعتمادسازی میان مجموعه مدیریت شهری، کارکنان و شهروندان، اظهار کرد: مهترین عاملی که منجر به اعتمادسازی در سطح سازمان و جامعه می‌شود، تعلق […]

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: هدف اصلی قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری، تعلق سازمانی است.

قاسم ملکدار امروز پنج‌شنبه بیست‌ویکم مهرماه در نشست مدیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری سمنان با تاکید بر ضرورت اعتمادسازی میان مجموعه مدیریت شهری، کارکنان و شهروندان، اظهار کرد: مهترین عاملی که منجر به اعتمادسازی در سطح سازمان و جامعه می‌شود، تعلق سازمانی کارکنان و تعلق شهروندی است و اگر بتوانیم در این زمینه حرکت مثبتی انجام دهیم، اعتمادسازی حاصل از آن موجب رضایت شهروندی و در نهایت رشد و توسعه شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری سمنان تا پایان سال جاری تعلق سازمانی است، افزود: دبیران کارگروه‌ها و مسئولان کمیته‌ها و رابطان آنها در سطح سازمان‌ها و مناطق باید براساس مصوبات قرارگاه و وظایفی که در این خصوص به آنها محول شده است، سطح تعلق سازمانی را در بین کارکنان افزایش دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: لازم است کارکنان در مسیر اعتمادسازی حرکت کنند تا در پایان سال با توجه به نظارت و ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود و براساس شاخص‌های تعریف شده به یک خروجی مناسب در این زمینه دست پیدا کنیم.

ملکدار با بیان اینکه حرکت‌های بسیار خوبی از زمان آغاز تشکیل قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری سمنان از سوی بعضی کارگروه‌ها و کمیته‌ها ذیل آنها انجام شده است، تصریح کرد: در زمینه موضوعاتی همانند عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، اقامه نماز و ورزش اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در حال پیگیری است، البته از مدیران کارگروه‌ها انتظار می‌رود تا در راستای وظایف محوله، رابطه خود را با کمیته‌های ذیل در مناطق و سازمان‌ها تقویت کنند تا این کمیته‌ها و رابطان آنها بتوانند مصادیق ترویجی را هم در سطح سازمان و هم در سطح منطقه و محدوده شهری اشاعه دهند و با ارزیابی و نظارت ماهیانه و فصلی، حرکت آنها را تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری