کد خبر:4268
پ

معاون شهردار اصفهان : برای ایجاد سازمان گردشگری با موانع جدی مواجه هستیم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از نظر قانونی، ستاد دائمی سفر می‌تواند ارتباط‌گیری با هتل‌ها، اصناف و آموزش و پرورش را انجام دهد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که دبیرخانه ستاد دائمی سفر در مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان تشکیل شود. به گزارش افتخار میهن به نقل از ایمنا، مهدی بقایی، […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از نظر قانونی، ستاد دائمی سفر می‌تواند ارتباط‌گیری با هتل‌ها، اصناف و آموزش و پرورش را انجام دهد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که دبیرخانه ستاد دائمی سفر در مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان تشکیل شود.

به گزارش افتخار میهن به نقل از ایمنا، مهدی بقایی، امروز شنبه پنجم شهریورماه در نشست کمیسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان که به میزبانی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای راه‌اندازی سازمان گردشگری با موانع جدی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد دائمی سفر برای اجرا از سوی استانداری به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود، این بستر می‌تواند قوی‌ترین ساز و کار موجود در زمینه مباحث گردشگری باشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تفریح و گردشگری دو مقوله جدای از هم هستند، تصریح کرد: از نظر قانونی، ستاد دائمی سفر می‌تواند ارتباط گیری با هتل‌ها، اصناف و آموزش و پرورش را انجام دهد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که دبیرخانه ستاد دائمی سفر در مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان تشکیل شود.

بقایی خاطرنشان کرد: حوزه اداره گردشگری در دل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از جنس مباحث فرهنگی و نرم‌افزاری است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری