کد خبر:11869
پ

معاون فرماندار همدان: لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در دو حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در همدان با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در شهر همدان یک ضرورت است که در سال جدید پیگیری می‌شود. اسدالله ربانی‌مهر امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در دو حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در همدان با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در شهر همدان یک ضرورت است که در سال جدید پیگیری می‌شود.

اسدالله ربانی‌مهر امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط اقتصادی جامعه حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی کمک بزرگی به اقتصاد خانواده‌ها و معیشت مردم می‌کند و باید همه دستگاه‌ها در حمایت و توسعه مشاغل خانگی همکاری کنند.

وی افزود: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کمک بزرگی به توانمندسازی بانوان است و مشکل بازار کار و فروش تولیدات بانوان در منزل حل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: بانوان کارآفرین در منزل از صنایع‌دستی و فرش تا مواد خوراکی و لوازم تزئینی و هنری تولید می‌کنند و اگر حمایت شوند کمک بزرگی به توسعه و تقویت مشاغل خانگی است.

ربانی‌مهر اضافه کرد: با راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها توسط دولت، اخذ مجوز و مشکل کاغذبازی اداری حل شده است و سال گذشته ۱۳ هزار مجوز کسب‌وکار در شهر همدان صادر شده که رشد ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری