کد خبر:1589
پ

معاون وزیر و سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد ، حمایت از توسعه دیپلماسی شهری شهرداری مشهد با شهرهای کشورهای آسیای میانه

معاون وزیر و سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: از توسعه دیپلماسی شهری شهرداری مشهد با شهرهای کشورهای همسایه به ویژه آسیای میانه حمایت می‌کنیم. به گزارشافتخار میهن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سعید خطیب‌زاده” در دیدار شهردار مشهد در این خصوص، افزود: یکی از اولویت‌های دولت و رئیس‌جمهور سیاست همسایگی است […]

معاون وزیر و سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: از توسعه دیپلماسی شهری شهرداری مشهد با شهرهای کشورهای همسایه به ویژه آسیای میانه حمایت می‌کنیم.

به گزارشافتخار میهن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سعید خطیب‌زاده” در دیدار شهردار مشهد در این خصوص، افزود: یکی از اولویت‌های دولت و رئیس‌جمهور سیاست همسایگی است و در همین رابطه وزارت خارجه نیز اولویت خود را تقویت روابط با همسایگان قرار داده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به‌همین موضوع نقش استان‌ها و شهرهای مرزی از جمله خراسان‌رضوی و شهر مشهد در تحقق این سیاست مهم است .

معاون وزیر و سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری مشهد در زمینه دیپلماسی شهری فعالیت خوبی داشته است، اظهار کرد: ما می‌خواهیم تا ارتباط مشهد با شهرهای آسیای میانه گسترش پیدا کند و از این کار نیز حمایت خواهیم کرد.

خطیب‌زاده ادامه داد: در مجموع از توسعه ارتباط شهرداری مشهد با شهرهایی مانند دوشنبه، تاشکند و… درچهارچوب دیپلماسی شهری خرسند هستیم و توقع داریم تا در این مسیر رو به‌جلو حرکت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری