کد خبر:8835
پ

نائب رئیس شورای استان چهارمحال‌وبختیاری: شهرک تخصصی بادام در «سامان» مورد توجه مسئولان باشد

نائب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرک تخصصی بادام شهرستان سامان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا زنجیره ارزش در این شهرک به صورت کامل صورت پذیرد. بهمن میری امروز دوشنبه ششم شهریورماه در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شهرک تخصصی بادام شهرستان سامان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا […]

نائب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرک تخصصی بادام شهرستان سامان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا زنجیره ارزش در این شهرک به صورت کامل صورت پذیرد.

بهمن میری امروز دوشنبه ششم شهریورماه در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شهرک تخصصی بادام شهرستان سامان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا زنجیره از تولید تا فرآوری و بسته‌بندی محصول و فرآوری برگ و سرشاخه درخت و روغن بادام در شهرک دیده شود و زنجیره ارزش در این شهرک به صورت کامل صورت پذیرد.

وی رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرها و روستاها را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به محرومیت استان چهارمحال‌وبختیاری انتظار می‌رود شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت، تسهیلاتی با سود پایین دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ضرورت حمایت از جوانان نخبه شهرستان سامان تصریح کرد: رفع موانع سرمایه‌گذاری در زمینه بوم‌گردی و تقویت ظرفیت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سامان برای توسعه و اشتغالزایی از ضروریات است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری