کد خبر:2267
پ

نایب رئیس شورای شهر تاکید کرد: لزوم توجه به احیای ورزش‌های بومی و سلامت شهروندان در بندرعباس

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: خواستار توجه ویژه به ورزش‌های بومی هستیم، چرا که یکی از وظیفه‌های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری توجه و احیای ورزش‌های بومی است. به گزارش افتخار میهن، اسماعیل بواشهر در سی‌وهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: خواستار توجه ویژه به ورزش‌های بومی هستیم، چرا که یکی از وظیفه‌های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری توجه و احیای ورزش‌های بومی است.

به گزارش افتخار میهن، اسماعیل بواشهر در سی‌وهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: ۸۰ درصد گزارش ارائه شده این سازمان برنامه‌های روزمره است که به صورت هفتگی ماهانه و سالانه انجام می‌شود، آنچه عنوان شد وظیفه ذاتی سازمان فرهنگی شهرداری است و آن طور که باید اقدامات ویژه‌ای انجام نشده است.

وی اضافه کرد: انتظار اعضای شورای اسلامی شهر این بود که شاهد برنامه جدید، خلاقانه و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت باشیم، همچنین باید هنگام ارائه گزارش شش ماهه بدانیم برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری چقدر بر سلامت شهروندان تأثیرگذار بوده و چند درصد از این برنامه‌ها در ارتقای فرهنگ بومی تأثیر گذاشته است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه مدیران شهری خادم شهروندان هستند، تصریح کرد: وظیفه مدیریت شهری خدمتگزاری به شهروندان است و باید مشکلات را شناسایی و رفع کنیم. شورای اسلامی شهر گزارش‌های کامل‌تری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارائه داده است و در برنامه‌های این سازمان اقدامات ویژه‌ای را ندیدیم.

وی ادامه داد: چندین دستگاه فرهنگی داریم، اما وظایف دستگاه‌های دیگر را انجام می‌دهیم، اولویت این است که برنامه‌ها بر اساس اساسنامه و مطابق با بودجه باشد تا خارج از بودجه شهرداری اقدامی انجام نشود، همچنین خواستار توجه ویژه به ورزش‌های بومی هستیم؛ چرا که یکی از وظیفه‌های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری توجه و احیای ورزش‌های بومی است.

بواشه اضافه کرد: هدف و محور اصلی برنامه‌ها محلات است؛ حدود ۷۰ محله داریم که باید برای ورزش آن برنامه‌ریزی داشته باشیم. جایگاه ورزش محلات در فضای مجازی خالی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری