کد خبر:9685
پ

نشان‌ عالی تبریز بر سینه خیّر بزرگ مدرسه‌سازی ایران

شهردار تبریز، نشان‌ عالی شهر تبریز را به نمایندگی مردم این شهر بر سینه کریم مردانی‌ آذر خیّر بزرگ مدرسه‌‍سازی ایران نشاند. یعقوب هوشیار ظهر امروز پنجشنبه بیستم مهرماه در ویژه برنامه «تکریم کریم»، که باهدف قدرشناسی از چند دهه فعالیت خیرخواهانه کریم مردانی آذر برگزار شده بود، لوح زرین، نشان عالی شهر تبریز و […]

شهردار تبریز، نشان‌ عالی شهر تبریز را به نمایندگی مردم این شهر بر سینه کریم مردانی‌ آذر خیّر بزرگ مدرسه‌‍سازی ایران نشاند.

یعقوب هوشیار ظهر امروز پنجشنبه بیستم مهرماه در ویژه برنامه «تکریم کریم»، که باهدف قدرشناسی از چند دهه فعالیت خیرخواهانه کریم مردانی آذر برگزار شده بود، لوح زرین، نشان عالی شهر تبریز و نشان عالی دوست‌دار کودک را به مدرسه ساز بزرگ کشور اهدا شد.

شهردار تبریز در مراسم امروز از پروژه تولید فیلم سینمایی با محوریت شخصیت خیر ملی مدرسه ساز، کریم مردانی آذر نیز خبر داد.

این مراسم که با استقبال گسترده شهروندان تبریزی، چهره‌های سرشناس این شهر، دانش‌آموزان مدارس احداث شده توسط کریم مردانی آذر، خیران مدرسه‌ساز، فعالین اجتماعی و … برگزار شد، برنامه‌های متعددی در تکریم وی به اجرا در آمدند.

همچنین در این مراسم، کودکان مدارس مردانی آذری به ادای احترام به پدربزرگ معنوی خود پرداختند. اجرای بخش‌های مختلف برنامه توسط کودکان و نوجوانانی که در مدارس مردانی آذر تحصیل کردند یا سلامت خود را در بیمارستان وی بازیافته‌اند انجام شد.

رونمایی از تمبر اختصاصی خیر بزرگ مدرسه ساز کشور، مجسمه سردیس کریم مردانی آذر و تصویرگری چهره وی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این برنامه بود که با همراهی مخاطبان این برنامه همراه بود.

آئین نکوداشت تکریم کریم به همت ستاد ویژه گرامیداشت این خیّر بزرگ مدرسه ساز و همراهی شهرداری تبریز در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری