کد خبر:9395
پ

نماینده اصفهان در مجلس: کاهش قیمت مصالح و پرداخت تسهیلات بانکی دو عامل موثر در افت نرخ مسکن

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، کاهش قیمت مصالح ساختمانی و همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات را دو عامل موثر در افت قیمت مسکن دانست. به گزارش افتخار میهن به نقل از ایرنا، پروین صالحی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس یازدهم در خصوص تاثیر قیمت مصالح ساختمانی بر قیمت تمام شده […]

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، کاهش قیمت مصالح ساختمانی و همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات را دو عامل موثر در افت قیمت مسکن دانست.

به گزارش افتخار میهن به نقل از ایرنا، پروین صالحی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس یازدهم در خصوص تاثیر قیمت مصالح ساختمانی بر قیمت تمام شده مسکن تاکید کرد و افزود: کاهش قیمت مسکن جز با کاهش مصالح ساختمانی به ویژه سیمان و فولاد ممکن نیست.

وی افزود: کاهش قیمت مسکن نیازمند اقداماتی در جهت کاهش قیمت مصالح ساختمانی و همچنین همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در خصوص تسهیلات بانکی همه قوانین و مقررات لازم در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و باید در بخش‌های اجرایی نیز بانک‌ها با هماهنگی و همکاری بیشتر در تحقق کاهش قیمت مسکن گام بردارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری