کد خبر:8618
پ

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی: توسعه ارزش‌ها و پدافند فرهنگی، دو راهبرد مهم برای همه مدیران فرهنگی کشور

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تبلیغات برای محرم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا می‌کند اما آن‌چه مهم است، این است که این دو ماه، به‌عنوان یک فرصت تبلیغی کم‌نظیر می‌تواند قلوب مردم را بیش از گذشته به مفاهیم دینی نزدیک کند. آیت‌الله “سید احمد علم‌الهدی در دیدار با […]

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تبلیغات برای محرم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا می‌کند اما آن‌چه مهم است، این است که این دو ماه، به‌عنوان یک فرصت تبلیغی کم‌نظیر می‌تواند قلوب مردم را بیش از گذشته به مفاهیم دینی نزدیک کند.

آیت‌الله “سید احمد علم‌الهدی در دیدار با محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد، به مناسبت آغاز ماه محرم اظهار کرد: فضای شهر باید در راستای تعظیم شعائر دینی، نهی از منکر و توسعه ولایتمداری مردم باشد.

وی افزود: در این حوزه، توسعه ارزش‌ها و پدافند فرهنگی، دو راهبرد مهم برای همه مدیران فرهنگی کشور است، اگر پدافند فرهنگی نباشد، سازندگی‌های فرهنگی صورت نمی‌گیرد زیرا شما باید پیش از تبیین ارزش‌های خود به شبهاتی که مطرح می‌شود، پاسخ بگویید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: موضوع فضاسازی شهری فراتر از سلیقه و راهبرد هر مدیر، یک میدان برای فرهنگ‌سازی در سطح شهر محسوب می‌شود.

علم الهدی خاطرنشان کرد: طراحی تابلوهای شهری باید به‌گونه‌ای باشد که نه قشر نخبگانی بلکه عموم مردم را مخاطب قرار دهد .

وی اضافه کرد: تبلیغات برای محرم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا می‌کند اما آن‌چه مهم است، این است که این دو ماه، به‌عنوان یک فرصت تبلیغی کم‌نظیر می‌تواند قلوب مردم را بیش از گذشته به مفاهیم دینی نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: علی‌رغم استقلالی که مجریان فرهنگی در مناطق دارند، این یک ضرورت است که مناطق شهری با سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری هماهنگی بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری