کد خبر:11414
پ

نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز آغاز به کار کرد

همزمان با رونمایی از پوستر نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن، فعالیت رسمی این جشنواره ملی آغاز شد. پوستر نهمین جشنواره عکس فیروزه تبریز در آستانه سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، با حضور رئیس سازمان، دبیر جشنواره، طراح پوستر و اهالی رسانه رونمایی و فراخوان آن […]

همزمان با رونمایی از پوستر نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن، فعالیت رسمی این جشنواره ملی آغاز شد.

پوستر نهمین جشنواره عکس فیروزه تبریز در آستانه سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، با حضور رئیس سازمان، دبیر جشنواره، طراح پوستر و اهالی رسانه رونمایی و فراخوان آن منتشر شد.

نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز در هفت محور، شاهد رقابت عکاسان و خواهد بود که در آن عکاسان خواهند توانست در محورهای موضوعی “تبریز بهشت ماندگار”، با رویکرد نمایش همه زیبایی های تبریز، “روایت آذربایجان؛ تبریز اولین ها”، با رویکرد توسعه و پیشرفت فرهنگی، شهری، علمی و صنعتی تبریز، “هویت تاریخی میراث معنوی و فرهنگی تبریز” با رویکرد معرفی چهره های شاخص و تاثیرگذار فرهنگی، اماکن تاریخی، سویه های موثر فرهنگی اجتماعی تبریز، “تبریز، مهد شهدای عاشورایی”، با رویکرد توجه به چهره های شاخص دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان، گلزارهای شهدای تبریز، نما دهای شهری حوزه مقاومت، اعم از تندیس ها و یادمان های مرتبط با شهدای تبریز و دفاع مقدس و فرهنگ پایداری، “تبریز شهر دوستدار کودک” با رویکرد زندگی کودکان در شهر، ارتباط متقابل کودکان و شهر، تجهیز و مناسب سازی محیط شهری برای کودکان، “تبریز و توسعه شهری” با رویکرد تحول شهرسازی در تبریز، مستندنگاری و نمود پیشرفت های شهری و “تبریز شهری برای همه” با رویکرد توجه به مناسب سازی شهر برای افراد کم توان، افراد دارای معلولیت، نابینایان، کودکان، عابران پیاده، دوچرخه سواران و… باهم رقابت کنند.

در این دوره از جشنواره همچنین دو بخش حرفه ای تک عکس و مجموعه عکس نیز در فراخوان لحاظ شده است که علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به مندرجات فراخوان از جزییات آن مطلع شوند.

نهمین جشنواره سراسری عکس فیروزه، به منظور سهیم ساختن شهروندان در آن، “جایزه وِیژه پویش مردمی” را نیز گنجانده است که در آن شهروندان با استفاده از تلفن های همراه خود خواهند توانست در آن شرکت کنند و در عناوین هفتگانه اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

افراد علاقمدان برای شرکت در این جشنوراه، می توانند با مراجعه به وبسایت firoozeh.tabriz.ir در این جشنواره ثبت نام و نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

اطلاعات تکمیلی و موارد مرتبط از طریق سایت سازمان به آدرس farhang.tabriz.ir و پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۲۶۷۵۶۰۷۷ قابل دسترس هنرمندان و علاقمندان است.

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۲/۱۲/۲۲

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری