کد خبر:8817
پ

وزیر کشور با ایجاد منطقه تاریخی و تقسیم فضایی شهر همدان به پنج منطقه موافقت کرد

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با توجه به درخواست شهرداری‌ همدان و تایید استانداری مربوطه، پس از بررسی های کارشناسی‌ و تطبیق درخواست شهرداری با دستورالعمل منطقه‌بندی و محله‌بندی؛ نقشه ها و اطلس تقسیمات مناطق، نواحی و محلات شهر همدان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد. […]

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با توجه به درخواست شهرداری‌ همدان و تایید استانداری مربوطه، پس از بررسی های کارشناسی‌ و تطبیق درخواست شهرداری با دستورالعمل منطقه‌بندی و محله‌بندی؛ نقشه ها و اطلس تقسیمات مناطق، نواحی و محلات شهر همدان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

رضا مهدی‌زاده با عنوان مطلب فوق افزود: با توجه به کالبد تاریخی شهر همدان به عنوان پایتخت تمدنی ایران، تشکیل منطقه تاریخی در این شهر ضروری بود. همچنین به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب مدیریت شهری به شهروندان، تعداد مناطق  شهر همدان به پنج منطقه افزایش یافت.
وی افزود: منطقه پنج به عنوان منطقه تاریخی تشکیل و از این پس، شهر همدان براساس  ابلاغیه وزیر کشور با ۵ منطقه، ۱۰ ناحیه و ۶۵ محله اداره خواهد شد.
مهدی‌زاده اضافه کرد: براساس این ابلاغ، شهرداری همدان موظف است حداکثر سه ماه پس از این ابلاغ، ساختار سازمانی جدید شهرداری را بدون توسعه تشکیلاتی، برای تصویب به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری