کد خبر:6456
پ

پاسخگویی مدیران شهری مشهد در مسیر خدمت به شهروندان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: مدیران شهرداری یکشنبه هر هفته در نشست خبری پاسخگوی رسانه‌ها هستند، روزهای دوشنبه طی ملاقات مردمی و پاسخگویی تلفنی در سامانه ۱۳۷ و روزهای سه‌شنبه در مساجد سطح شهر، به مسائل مردمی رسیدگی می‌کنند. سیدناصر نعمتی اظهار کرد: نشست خبری معاونان شهرداری مشهد، شهرداران مناطق و […]

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: مدیران شهرداری یکشنبه هر هفته در نشست خبری پاسخگوی رسانه‌ها هستند، روزهای دوشنبه طی ملاقات مردمی و پاسخگویی تلفنی در سامانه ۱۳۷ و روزهای سه‌شنبه در مساجد سطح شهر، به مسائل مردمی رسیدگی می‌کنند.

سیدناصر نعمتی اظهار کرد: نشست خبری معاونان شهرداری مشهد، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها یکشنبه هر هفته در سالن شهدای شهرداری مشهد با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها برگزار می‌شود تا علاوه بر تبیین فعالیت‌ها و عملکردها به ابهامات و شبهات موجود در زمینه‌های مرتبط پاسخ داده شود.

وی افزود: امیدواریم با نقدهای دلسوزانه و سازنده اصحاب رسانه و مشارکت فعالانه خبرنگاران بتوانیم اثرگذاری این جلسات را به کمال خود نزدیک کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: دوشنبه هر هفته، ملاقات مردمی همه مدیران شهرداری در معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق با هدف ارتباط مستقیم با مردم برگزار و نظارت به صورت مداوم توسط اداره هماهنگی روابط عمومی‌ها، معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق انجام می‌شود؛ به منظور کارا شدن اقدامات نیازمند همفکری با اصحاب رسانه هستیم زیرا بعضی از موضوعات نیازمند هماهنگی رویکرد و پیگیری‌های فرادستی است.

نعمتی اضافه کرد: همزمان با این برنامه دوشنبه‌های پاسخگویی در اداره ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ اجرا می‌شود و مدیران شهرداری مشهد به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان هستند.

وی گفت: در حال حاضر نیز سه‌شنبه‌های «بی‌واسطه با مردم» در مساجد به خصوص در حاشیه شهر با محوریت شهردار منطقه، معاونان شهردار و مدیران شهری مرتبط با موضوعات هر محله برگزار می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد افزود: از اصحاب رسانه، دغدغه‌مندان مسائل مدیریت شهری و فعالان اجتماعی دعوت می‌کنم تا ضمن مشارکت در این فرآیندها، پیشنهادات خود را با این مرکز در میان بگذارند تا با تقویت روندهای پاسخگویی، اثربخشی آن‌ها افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری