کد خبر:4931
پ

پاکسازی فوری اتوبان تهران_قزوین ؛ ضرورتی در محدوده شهر کرج

شاه راه تهران_قزوین به عنوان یکی از شاه راههای حیاتی و تاثیر گزار کشور است که روزانه حجم بالایی از خودروهای شخصی، مسافری و باری از آن عبور می کنند. به گزارش افتخار میهن، محور مواصلاتی تهران_قزوین به عنوان یکی از شاه راههای حساس و حیاتی کشور، پایتخت را به استانهای غربی میهن متصل می […]

شاه راه تهران_قزوین به عنوان یکی از شاه راههای حیاتی و تاثیر گزار کشور است که روزانه حجم بالایی از خودروهای شخصی، مسافری و باری از آن عبور می کنند.

به گزارش افتخار میهن، محور مواصلاتی تهران_قزوین به عنوان یکی از شاه راههای حساس و حیاتی کشور، پایتخت را به استانهای غربی میهن متصل می کند که همه روزه حجم بالایی از خودروهای شخص، مسافربری و باری از آن تردد دارند.

این روزها که به ماه پایانی سال نزدیک می شویم، نکته ای فراموش شده در مدیریت شهری کرج به نظر می رسد که همان عدم هماهنگی شهرداری با دستگاههای ذیربط از جمله اداره کل راهداری استان به منظور برنامه ریزی جهت تنظیف مسیر مذکور اعم از رفت و روب، جمع آوری خاک و نخاله، جمع آوری پسماندهای موجود و … است.

شاید خدمات یاد شده در وظایف راهداری است ولی انتظار شهروندان از مدیریت شهری کرج به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی استان و متولی اداره شهر این است که پیش از ورود به فصل تردد مسافران نوروزی در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارد و لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزنند.

قطعا معاونت خدمات شهری، سازمان پسماند، مناطق ۲، ۴، ۵ و ۱۰ شهرداری کرج که امکان ارائه خدمات به این شریان حساس را دارند، می توانند با تعامل سایر نهادها و اخذ مجوز لازم، در مسیر زیباسازی محدوده شهری اتوبان و ثبت خاطرات خوب برای همگان گام بردارد.

شایان ذکر است بخشی از این محور حیاتی در حدفاصل پل هوایی حصارک (کماشهر) تا پل کلاک در حوزه شهری کرج است که نیازمند خدمات تنظیف عمومی گردیده و قطعا از آنجائیکه با کاهش بیماری کرونا امسال شاهد تردد بیشتر مسافران هستیم اقدام شهرداری ماندگار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری