کد خبر:10841
پ

کمک یک‌ میلیارد و دویسن میلیون تومانی شورای شهر قزوین به مراسم اعتکاف

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از کمک یک‌ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری قزوین به مراسم اعتکاف خبر داد. قاسم اللهیاری از موافقت شورای شهر با لایحه مساعدت یک میلیارد و۲۵۰ میلیون تومانی شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: مراسم اعتکاف بهترین فرصت برای خودشناسی […]

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از کمک یک‌ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری قزوین به مراسم اعتکاف خبر داد.

قاسم اللهیاری از موافقت شورای شهر با لایحه مساعدت یک میلیارد و۲۵۰ میلیون تومانی شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: مراسم اعتکاف بهترین فرصت برای خودشناسی و تقویت هویت دینی جوانان است و ضرورت دارد تا برای حمایت از این مراسم ردیف اعتباری در بودجه شهرداری برای سال آینده لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نقش اعتکاف در سازندگی جوانان و نوجوانان بسیار مشهود و تأثیرگذار است، افزود: در سال‌های گذشته دیدن اشک‌های نوجوانانی که حاضر بودند برای فرصت عبادت با خداوند پول پرداخت کنند، اما به دلیل کمبود زیر ساخت‌ها پشت درب مساجد می‌ماندند بسیار زیبا و در عین حال جای تأمل داشت و امیدواریم با مساعدت صورت گرفته ظرفیت ثبت نام‌ها افزایش پیدا کند.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه مساعدت در برگزاری مراسم اعتکاف، خاطرنشان کرد: خودسازی و رسیدن به قرب الهی مهم‌ترین اثر اعتکاف بر جوانان است و با اشاره به درخواست ستاد مردمی اعتکاف انتظار می‌رود که با پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری قزوین بتوانیم شاهد افزایش آمار ثبت نامی از علاقه‌مندان به حضور در این مراسم معنوی باشیم.

اللهیاری ادامه داد: حضور جوانان در اعتکاف هجمه فرهنگی دشمن را علیه این قشر از جامعه خنثی می‌کند و باید بتوانیم آمار بیشتری از علاقه‌مندان به حضور در مراسم اعتکاف را در نظر بگیریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری