کد خبر:9177
پ

۲ پروژه تفریحی شهربازی گرگان آماده واگذاری به سرمایه گذار است

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان از واگذاری دو پروژه تفریحی شهربازی گرگان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا سایر بخش‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شود. سیدغلامرضا موسوی اظهار کرد: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در دوره ششم این است که پروژه‌های […]

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان از واگذاری دو پروژه تفریحی شهربازی گرگان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا سایر بخش‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شود.

سیدغلامرضا موسوی اظهار کرد: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در دوره ششم این است که پروژه‌های مهم شهری به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه یکی از ابر پروژه‌های گرگان ، شهربازی مدرن شهر است، افزود: این پروژه در هزار پیچ گرگان قرار گرفته و عملیات آن به عنوان یک طرح عمرانی مهم شهری کلید خورده است.

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است، به همین منظور جلسه‌ای را با حضور مسئولان پروژه، اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و مدیران شهری برگزار کردیم تا موانع اجرایی و مالی طرح را بررسی کنیم.

موسوی با بیان اینکه فاز نخست پروژه به نتیجه رسیده است، اضافه کرد: قرار بود این پروژه ظرف مدت ۲۰ ماه به اتمام برسد که به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه دو بخش از پروژه آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است، تصریح کرد: یک سوله با مساحتی بیش از پنج هزار مترمربع و سورتمه که وسایل اولیه آن خریداری شده است، آماده واگذاری به بخش خصوصی است و تلاش می‌کنیم این پروژه به زودی به بهره‌برداری برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری